Zaloguj się ...

 
    Użytkownik:
 
    Hasło:
 
 


LOGOWANIE
Aby zalogować się do systemu (założyć nowe konto w systemie) należy w głównym menu wybrać "logowanie" - identyfikatorem klienta jest jego adres email.

DANE TELEADRESOWE
Dane teleadresowe każdego zgłoszenia RMA pobierane są z danych podanych przy pierwszej rejestracji. Dodatkowo klient ma możliwość indywidualnie dla każdego otwartego zgłoszenia zmienić adres wysyłki - opcja ta jest dostępna do momentu zakończenia reklamacji.

PROCES REKLAMACYJNY
Proces reklamacyjny składa się z kilku kroków; rozpoczęcię, trwanie i zakończenie danego kroku sygnalizowane jest w statusie symbolem .
Krok który jeszcze nie został wykonany lub nie jest przewidywany (np. wysyłka do dystrybutora) oznaczony jest symbolem .

  • Prosimy na jednym zgłoszeniu umieszczać tylko jedno urządzenie !!
  • Prosimy o wysyłanie KOMPLETNYCH urządzeń - w razie wysyłki do dystrybutora niekompletny sprzęt jest zwracany przez dystrybutora bez rozpatrzenia reklamacji !!
  • W urządzeniach których uszkodzenia pozwalają na to prosimy o ustawianie domyślnych haseł

WYSYŁKA
Reklamowany sprzęt jest odsyłany do reklamującego na nasz koszt Pocztą Polską "priorytetową". Przy nieuzasadnionych zgłoszeniach sprzet odsyłany jest na koszt zgłaszającego.


Prosimy o wszelkiego rodzaju sugestie lub informacje o błędnym działaniu na adres pomoc@advatus.pl


Copyright © Advatus Sp. z o.o. All Rights Reserved.

  logowanie kontakt informacje o cookies